Wat heb ik gedaan

19-06-2020
Tijdens het project had ik een storyboard gemaakt van de huidige situatie
Tijdens het project had ik een storyboard gemaakt van de huidige situatie

Creatief: Ik ben erg creatief wat ook blijkt uit de competitie monitor. Alleen ik ben wat minder goed in het initiatief tonen. Het ging mis bij 'ik onderzoek mogelijkheden om de resultaten van het team/ project te verbeteren.' Ik heb dit niet tijdens het project gedaan omdat dit lastig was omdat alles online was.

Ondernemend: Ik ben niet zo ondernemend wat je ook aan de resultaten van competitie monitor kan zien. Het ging het slechts bij resultaatgerichtheid. Bijvoorbeeld bij 'Ik spreek anderen persoonlijk aan op het (niet) nakomen van afspraken. Dit kon dit project niet helemaal omdat dit online was. Want je kon niet zien als de ander aan het werk was of niet. Daarom was dit wel erg lastig.

Projectmatig:

Ik ben zeer projectmatig. Maar ik ben wat minder goed in besluitvaardigheid. Zo staat het in competitie monitor 'Als het voor de voortgang van een project nodig is, neem ik zelfstandig beslissingen ook als verschillende belangen een rol spelen.' Ik vind het lastig om zelfstandige beslissingen te nemen. Omdat ik meestal twijfel met welke ik beslissing zal nemen en daarom wil ik het liever aan mijn team genoten vragen. En ik vind ook dat het fijner is omdat ik misschien hierdoor een andere inkijk krijg. 

© 2018 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin